Algemene informatie
Betaalmogelijkheden
Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig online betalen. Betalen kan via:
- iDEAL
- Creditcard
- Bancontact
- Apple Pay
Levering
Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om de producten thuis te laten bezorgen met PostNL of de producten af te halen bij Dierenwereld XL. Oranjestraat 10 in Terneuzen.
Voor sommige producten geldt dat deze alleen in de winkel zijn af te halen. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.
Verzendkosten
De verzendkosten voor bezorging met PostNL bedragen € 4,95 per bestelling binnen Nederland en € 9,95 voor verzending naar België. Je bestelling afhalen in de winkel is altijd gratis.
Voor sommige (extra grote) producten kunnen afwijkende leverkosten gelden. Bij enkele producten gelden bezorgkosten per besteld artikel. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.
Levertijden
Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Als je op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag verstuurd.
Mocht je bestelling vertraging hebben opgelopen bij de vervoerder kan je dit altijd terugvinden door het openen van je track & trace e-mail. We raden je aan in dit geval de track & trace goed in de gaten te houden. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog niet geleverd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zodat we een onderzoek kunnen starten bij de vervoerder.
Indien er afwijkende levertijden voor een product gelden, vermelden wij dit bij het betreffende product in onze webshop. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op over de verwachte levertijd. Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact op om een passende oplossing te vinden.
Als je jouw bestelling wilt afhalen in de winkel kan dit de volgende werkdag vanaf 12.00 uur, indien het artikel voorradig is. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer je bestelling klaarligt.
Service en klachten
Heb je vragen of ben je ontevreden over jouw bestelling? Wij helpen je graag. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@dierenwereldxl.nl of telefonisch via 0115 – 64 96 41. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons uiterste best om binnen 2 dagen te reageren.
Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen
Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Indien je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, sturen wij zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toe of betalen wij het betaalde bedrag aan je terug. Het beschadigde product kun je aan ons retourneren. De verzendkosten hiervoor zullen wij aan je vergoeden. Diepvriesproducten kunnen snel bederven en daarom is het niet mogelijk om deze producten terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.
Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen via klantenservice@dierenwereldxl.nl of telefonisch via 0115 – 64 96 41.
Contactformulier
* = verplicht veld